fredag 27 april 2012

Sponsrad av Gainomax Sports Team

Då är det klart! Jag kom med Gainomax Sports Team. Jiihoo, nu blir klassikern lite lättare med sponsring i form av gainomax återhämtningsdrycker, proteinbars och andra produkter. Men framförallt höjer det min motivation till att göra riktigt bra ifrån mig och träna hårdare. Nu blir det ännu svårare att fuska. Inte för att jag har tänkt att fuska men ibland finns det dagar då man inte bara orkar ta det där träningspasset för att man helt enkelt inte pallar. Det finns inte längre. Ni kommer att få följa min väg genom svenska klassiker och jag hoppas det blir skoj! Det kommer bli väldigt roligt! Ni kan även följa mina lagkamrater om ni klickar på länken till höger under min profil.


Gainomax!

5 kommentarer:

  1. Grattis till sponsringen

    Då är vi "teamkamrater"

    SvaraRadera
  2. Tack dessamma! Kör hårt teammate:)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Jag har också blivit utvald! Kör hårt killar!

    SvaraRadera
  4. Grattis, jag är också utvald så jag väntar med spänning på ett paket med massor med godsaker.... :)

    SvaraRadera
  5. Tackar. Mmm, jag med. Hoppas gosakerna kommer redan imorgon, måndag.

    SvaraRadera