måndag 21 maj 2012

Vansbrosimmet 8 juli

Tänkte ansöka till Gainomax Sports Team för simlaget. Varför inte ta chansen att ansöka om sponsring för min nästa etapp i klassikern, Vansbro simningen. Då Vättern närmar sig med storm steg och det bara är ca 3 veckor kvar till starten så kommer den mesta träningen bestå av just cykling. Men ska försöka börja få in några simpass däremellan om det finns tid. Annars kommer jag börja med fullt ös efter den 16 juni med simträningen mot Vansbro som går den 8 Juli. Gainomax produkterna jag fick för cykelteamet har givit en bra effekt av min träning. Speciellt energibarsen under de långa cykelpassen har gjort att jag orkar träna under längre tid. Men även återhämtningen efter träningspassen har givit stora resultat med Gainomax long recovery. Det känner jag. Dessutom är de väldigt goda. Så det skulle vara utmärkt om man kan bli sponsrad till Simningen också då ransonen börjar sina.

Varför ska just jag bli vald som deltagare i Gainomax Sports Team:
Samma anledningar som när jag sökte till cyklingen. Som ni kan se i mina första inlägg. Ni kommer att fortsätta att följa mig och min träning mot en svensk klassiker och mot min andra etapp (Vansbro simmningen). Det är första klassikern jag gör och det är första gången jag ska simma Vansbro samt 3km. Tror det längsta jag simmat är kanske 500 meter innan . Har ingen aning sist jag simmade. Så det kan bli spännande och se hur detta ska gå. Jag ska göra mitt bästa!



För att kolla på de antagna medlemmarna i Gainomax Sports Team, klicka på länken nedan:
http://gainomax.com/sports-team/
jonaseid@kth.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar