torsdag 21 juni 2012

Återhämtnings vecka?

5 dagar har gått sen Vättern. Hur känns det? Jo, första dagen efter Vättern var benen stela men kände mig ganska okej ändå. Trodde det skulle vara värre. I Måndags tog jag en lugn 5km runda med brorsan på Täby IP, (26.30). Kände mig förvånansvärt pigg. I tisdags drog jag ut i KTH-skogen med Hannes på en tuff löprunda. Det blev 22 km på 1:53:16. De första 11km var lugnt men sen gjorde vi en tempo ökning de sista 8km och det tog kol på mig och mina ben. Blev totalt orkeslös när jag kom in i mål. Bra pass. Nu börjar träning mot Lidingöloppet. 2.15 känns långt borta just nu. Skönt att träna två så man pressar sig det där extra och inte fuskar. Igår blev det ett gympass, bänk (2x6x70,2x5x75,2x4x80), chins (8,8) i KTH-hallen med Hannes. Svettigt fast få övningar.

Idag blev det vila. Måste ta något simpass innan Vansbro också. Får bli till helgen kanske. Länge sen jag simmade. På måndag börjar sommarjobbet till sjös. Då kliver jag ombord på Silja Line "Symphony". Som går från gärdet till Helsingfors.

Nu ska jag planera träningen för sommaren mot LL och Vansbro.

Trevlig midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar