onsdag 27 juni 2012

Sommarjobbet igång

Då var sommarjobbet igång. 2 Dagar på silja avverkade. 28 kvar. Jobbar 10 dagar i sträck och ledig i 10 osv.. hela sommaren. Har lite svårt att uppdatera bloggen från båten då nätet är inte det snabbaste där. Kommer springa till Skolan då båten ligger i hamn och hammra lite på datorn.

Vansbro är om 11 dagar! Herregud, har inte simmat än. Hur ska detta gå. Har inte fixat en våtdräkt heller. Hum? Nästa gång jag är i Stockholm (fredag) så ska jag ta första simtagen i Kampementsbadet på Gärdet.

Helt ärligt så är Vansbro simmningen den etapp jag är minst taggad på. Vill bara få den gjord och har ingen aning hur jobbigt 3km simmning är. Målet är bara att komma i mål. Måste börja träna!

Däremot är jag riktigt taggad mot Lidingöloppet. Nu har jag snickrat ihop ett löpschema, 14 veckor från nu tills LL är. 2.15 ska tas och det är svårt! Men tränar jag och följer planen så kanske. Tror 2.15 är ännu svårare än sub10 på Vättern som jag gjorde. Ni kan se schemat på Funbeat. Annars blir det en hel del gym på båten också. Nu ska jag ner till KTH-hallen för första löppasset på 14-veckors schemat. 5x1000 och sen lugnt 7km.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar