fredag 6 juli 2012

10dagars passet klart! Vansbro(2dagar)

Hojhoj, haft fullt upp på sjön. Därmed dålig uppdatering här i bloggen. Kom hem igår och nu har jag återhämtat mig. Idag har jag skaffat våtdräkt och simglajjor. Fick låna en bra våtdräkt av JPs polare. Tack! Jäkligt flyt, 2 dagar innan Vansbro. Snarare väldigt dålig planering av mig. Fick ihop ett simpass under mina 10dagar på silja. Drog 2km på ca 1h på Eriksdalsbadet. Dålig tid. Men fan va jobbigt det var! Tråkigt också. Nej, den här etappen av klassikern vill jag bara ta mig igenom. På söndag kl.16 ska jag vara över mållinjen, det är målet. Sen full fokus på LL.

Däremot har jag tränat väldigt mycket under jobbpasset. Sprungit 12km, 23km, 15km. Och gymmat en massa. Så känner mig i hyfsad form i övrigt. Tack Gaino, Longrecovery och proteinbarsen har varit till mycket god användning och gör att jag orkar träna så mycket som  jag gör + diskjobbet på båten.

Nu ska jag testa att simma med våtdräkten och hoppas den håller bra inför söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar