söndag 29 juli 2012

Fokus Lidingöloppet

Då va andra 10dagars Siljapass avklarat. Och 4 dagar av ledigheten har gått. Vad har hänt sen Vansbro?
Jo, har hunnit med en hel del. Seglat med 4 vänner i Stockholms norra skärgård, mycket skönt! En hel del träning på Silja och i Liljanskogen har det blivit med fokus på LL som går den 29onde September. Har blivit dåligt med update på bloggen. Ska försöka skriva lite mer, men känns som jag har lite tid. Eller jag tar inte tiden att skriva nu under sommarn. Har hela tiden haft nånting att göra.

Segling i Stockholms norra skärgård


Idag tränade jag ett morgon löppass med H.salin på Lidingöloppets bana! Vi sprang 2 varv på den omtalade "sista" milen med den fruktansvärda "abborbacken". I mitt tycke så är den inte såå fruktansvärd. Den blir fruktansvärd med 25km i benen. Visste den är brant men den är inte så lång.

LL första backen på sista milen
2 mil blev det på tiden 1:43:30. Helt lagom tempo för att få mängdträning. Imorgon, ny vecka. Ny träningsvecka. Ska försöka skärpa till mig och logga träningen på fitocracy och funbeat. Behöver hålla ordning på grejorna om 2:15 ska tas. Och det ska det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar