fredag 10 augusti 2012

4 dagar kvar...

Varit till sjöss i 6 dagar nu. 4 dagar kvar av jobbet! Ska bli skönt och komma tillbaka till plugget. Har blivit omflyttad hela tiden känns det som det här passet. Jobbat på restaurang Maxim, Buffén och Atlantis. Omväxling iallfall. Kul.

Löpträningen har uteblivit. Brukar löpträna på Stockholmssidan men det har blivit fotboll på kaknäs och gått på stan när vi legat i hamn. Däremot har jag gymmat varje gång på Helsingforssidan. Det har gått riktigt bra. Nytt pers i mark och närmar mig i bänken.

Men nu ska det återigen bli fokus på löpet. På söndag ska jag försöka ta ett lång pass. Får se om jag hinner dock. Ska hinna med och kolla på en bostad.

Ska nämligen flytta igen pga renovering! Stockholm studentbostäder garanterar en ny bostad och jag kan få ett mycket bra läge i stan. Hoppas på det bästa:)

Nej nu måste jag röra mig tillbaka till båten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar