torsdag 19 april 2012

Löprunda


Dagens löprunda i Liljanskogen utanför KTH. Tog det långa spåret som är ca 11,7km mycket kuperad terräng. Sprang runda på ca 50min. Bra väder och känns som jag börjar komma i form. Det är väldigt skönt att springa när det känns lätt! Några bilder på spåret:



Här går även starten för tömilen som jag var med i höstas.
 
Jag har även hunnit med ett cykelpass i fredags. Cykla med JP och JO i Vallentuna till Kåsta till Täby. Ca 7 mil på 2h20min. Vi träna på att ligga på rulle och nu gick det riktigt bra, höjt medelhastigheten till ca 29km/h.

Nästa cykelpass planeras till söndag. Vi tänkte cykla en långrunda till Uppsala eller Norrtälje. Vill komma upp i 10 mil iallafall. 

Keep on training for your goals!
Glöm inte att åtehämtning är viktigt!
Då rekommendar jag att ta en Gainomax efter ett långkörarpass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar