måndag 9 april 2012

Siljajobb och dagens cykelpass

I helgen har jag jobbat på mitt extra jobb, Silja Line (Symphony): 

Här brukar jag jobba på sommaren men även helger då och då.

Efter mycket slit hann jag med ett gympass på båten. Nötte lite bänkpress, bicepscurls, triceps pushdowns och mage. Kom hem igår och återhämtade mig med en god påskmiddag hemma hos mina föräldrar. Idag var det dags för nästa cykelpass och min polare JO hakade på. Vi åkte från Täby till Väsby tillbaka till Täby vidare till Vaxholm och tillbaka hem. Blev den längsta sträcka jag cyklat än sålänge, 86km på 3h 4min. Höll ca 27km/h i snitt och kroppen kändes mycket bra! Kan ha återhämtat mig bra sen sist jag cyklade för 5 dagar sen. Bjuder på några bilder från denna sköna cykeldag:

 Reda att åka iväg.

 Då är vi igång.

 Tillbaka Från Vaxholm. Täby!! (Efter ca 77km)

 En pigg JO in action ;)

Ca 41 mil avklarade. Snart hälften av målet och det börjar dra ihop sig. 9 veckor kvar tills starten går för Vätternrundan.

Keep on training folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar