torsdag 5 april 2012

Vätternstartplats

Idag fick jag min Vätternrundan startplats bytt till mitt namn! Nu är det alltså definitivt klart att jag ska cykla.
Starttid: 20:14
Gruppnummer: 23
Jag kommer nog byta starttid men det gör man på plats i Motala dagen innan. Det är tänkt att jag ska cykla med två kompisar som också ska göra klassikern med mig. Men jag har tänkt att höra med Vallentuna cykelklubb om man kan få träna med dom och haka på några av deras grupper som ska köra Vättern. Har inte riktigt bestämt mig om jag vill vara med i sub11 eller sub12 gruppen. (sub11 = under 11 timmar)

Idag har jag tränat gym (bröst). Tränade ett 45min pass bänkpress, snebänk med hantlar och cablecross. Kändes bra. Ikväll blir det ytterligare ett pass (mage, biceps, triceps, chins). Tänkte ge två bilder hur mitt gym i källarn ser ut:

 Här tränar jag bänkpress.

Här tränar jag snebänk med hantlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar