lördag 21 april 2012

Nästa vecka avgörs det.


Idag löpte jag lätt 6km på ca 26 min eftersom imorgon är det planerat ett långt cykelpass med JP och JO så jag tog ett lagom tempo. Efter löpningen i Liljanskogen körde jag 3set chins (10,7,7) och mage. Chins är något jag vill bli starkare i och mitt mål är 20st till 2013. Det blir mycket chins och bål träning efter löp och cykelpassen.

Imorgon är planen att vi ska cykla ca 10mil. Vi har tänkt att ta en rutt till Uppsala eller Norrtälje från Täby. Vi kommer nog ta en lunchpaus väl framme i Uppsala. Vi kommer starta runt klockan 9 och räknar med i cykeltid att det ska ta ca 4timmar. Hoppas vädergudarna är med oss imorgon. Enligt SMHI ska det bli bra. Men man vet ju aldrig! Ska försöka ta lite bilder som jag kan slänga in i bloggen efter passet.

Chokladsmak är min favorit! Vilken är din? 

Glömt och säga det men i nästa vecka får vi reda på vilka som blir antagna till Gainomax Sports Team.
Kolla in länken om jag finns med i teamet. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar