onsdag 2 maj 2012

Paket Gaino

08.00 på plats i biblioteket på KTH. Börjar tenta plugget redan nu. Lagom rolig kurs, Elektroteknik. Vill säga, varken en kurs man öppnar boken frivilligt men inte en kurs man spyr över heller. För några sådanna finns det. Den här går an. Ganska intressant när man förstår teorin. Så hoppas man få in ett schysst betyg på 9hp kursen:) Grym morgon här i Stockholm och även hela dagen ha varit kanoners.

Plugggg
i Bibblan



















Igår fick jag besked att ett paket kommit till mig med posten. Intressant. Så tog en promenad efter skolan till Fältöversten och hämta ut det här paketet:

Gainomax Recovery, Long Distance, Energy, Protein bar
Åh vilken pers det blev. Konka på 28kg gainomaxlåda från Fältöversten och hem i denna värme. Tar normalt ca 15-20 min att gå. Fan att det ska vara så varmt. Varför klaga när man alltid klagar på kylan i detta land. Men varför kan inte vädret bara anpassa sig, pjuh. Blev ett träningspass och hem kom jag och nöjd blev jag när jag öppna lådan. Nu har jag Gainomax så det räcker ett tag framöver! Nu ska det tränas på riktigt! =)


1 kommentar:

  1. Hej.

    Jag tänkte att det kunde vara trevligt om vi som är med i Gainomax sports team kunde ha ett forum där vi kan "träffas" och snacka uppladdning, starttider, mekartips, träningstips och upplägg mm. mm.
    Så jag tog mig friheten att göra en grupp på Facebook.
    Jag tror att jag måste bjuda in folk aktivt, dvs. det går inte söka efter gruppen.

    Är du sugen på att vara med i gruppen? Skulle vara trevligt.
    Adda mig på Facebook så lägger jag till dig.

    mvh Oskar Holtz - Gainomax sports team VR2012.

    SvaraRadera